|
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Burianová, Jitka ; Brunová, Jana (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
V mé diplomové práci se zabývám zhodnocením interní komunikace ve společnosti Česká spořitelna. V první části práce zaměřené na teorii, zdůrazňuji důležitost kvalitního fungování interní komunikace a důsledky jejích nedostatků. Tyto poznatky uplatňuji i v praktické části, kterou navíc doplňuji o charakteristiku společnosti Česká spořitelna a důležité milníky vzniku interní komunikace ve společnosti. V analytické části zjišťuji spokojenost zaměstnanců s aktuální situací. Práce představuje návrhy sloužící ke zjednodušení předávání zpráv a vyhnutí se přebytečnému zahlcení informacemi, které nejsou pro všechny zaměstnance relevantní.
|
|
Hodnocení informačních systémů.
Matuška, Marian ; Kuchař, Petr (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá hodnocením informačních systémů a to z několika pohledů. Prvním pohledem je obecné hodnocení informačních systémů z pohledu zákazníka při výběru nebo užití informačního systému. Druhým pohledem je hodnocení vlastního informačního systému výrobcem systému. Průnikem obou pohledů je snaha mít kvalitní informační systém.
|
|
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Burianová, Jitka ; Brunová, Jana (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
V mé diplomové práci se zabývám zhodnocením interní komunikace ve společnosti Česká spořitelna. V první části práce zaměřené na teorii, zdůrazňuji důležitost kvalitního fungování interní komunikace a důsledky jejích nedostatků. Tyto poznatky uplatňuji i v praktické části, kterou navíc doplňuji o charakteristiku společnosti Česká spořitelna a důležité milníky vzniku interní komunikace ve společnosti. V analytické části zjišťuji spokojenost zaměstnanců s aktuální situací. Práce představuje návrhy sloužící ke zjednodušení předávání zpráv a vyhnutí se přebytečnému zahlcení informacemi, které nejsou pro všechny zaměstnance relevantní.
|
|
Hodnocení informačních systémů.
Matuška, Marian ; Kuchař, Petr (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá hodnocením informačních systémů a to z několika pohledů. Prvním pohledem je obecné hodnocení informačních systémů z pohledu zákazníka při výběru nebo užití informačního systému. Druhým pohledem je hodnocení vlastního informačního systému výrobcem systému. Průnikem obou pohledů je snaha mít kvalitní informační systém.
|